Tıklama Başına Maliyet (Cost per Click / CPC)
Tıklama Başına Maliyet, dijital reklamcılıkta reklamverenin reklamına yapılan her tıklama başına ödediği ücret modelini tanımlar. Bu sistemde, bir ilan ya da bağlantı kullanıcılar tarafından tıklandıkça reklamveren ödeme yapar. E-ticaret siteleri, CPC modeliyle bütçelerini kontrollü şekilde yönlendirir ve reklam kampanyalarının etkinliğini ölçer. En yaygın kullanılan dijital reklam ödeme yöntemlerindendir.
© 2023 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır
Bu sitede, size hizmet sunmak, sunulan hizmetleri iyileştirmek ve reklam göstermek için çerez ve benzeri araçları (hep birlikte "çerezler") kullanıyoruz. Amazon'un çerezleri nasıl kullandığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Amazon Çerez Bildirimi'ni okuyun.