Tıkla-Aç Oranı
Tıkla-aç oranı, bir e-posta kampanyasında gönderilen iletilerin açılması sonucu içerisindeki bağlantılara yapılan tıklama yüzdesini ifade eder. Yüksek tıkla-aç oranı, hem içeriğin etkili olduğunu hem de hedef kitlenin doğru seçildiğini gösterir. E-ticaret siteleri bu oranı artırmak için segmentasyon ve içerik optimizasyonu yapar.
© 2023 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır
Bu sitede, size hizmet sunmak, sunulan hizmetleri iyileştirmek ve reklam göstermek için çerez ve benzeri araçları (hep birlikte "çerezler") kullanıyoruz. Amazon'un çerezleri nasıl kullandığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Amazon Çerez Bildirimi'ni okuyun.