Satış Başı Maliyet (Cost per Sale / CPS)
Satış başı maliyet, bir ürün veya hizmet satışı başına reklamverenin ödediği ücreti ifade eden performans tabanlı bir reklam modeli olarak tanımlanır. Reklamveren, yalnızca gerçekleşen satış başına ödeme yapar ve maliyetlerini doğrudan gelire bağlı olarak planlayabilir. E-ticaret siteleri için düşük riskli ve ölçülebilir bir reklamcılık yöntemi sunar.
© 2023 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır
Bu sitede, size hizmet sunmak, sunulan hizmetleri iyileştirmek ve reklam göstermek için çerez ve benzeri araçları (hep birlikte "çerezler") kullanıyoruz. Amazon'un çerezleri nasıl kullandığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Amazon Çerez Bildirimi'ni okuyun.