Potansiyel Müşteri Başına Maliyet (Cost per Lead)
Potansiyel müşteri başına maliyet, reklamverenin potansiyel müşteri (lead) başına ödediği ücreti ifade eder. Bu modelde, kullanıcıların bir form doldurması veya iletişim bilgilerini bırakması gibi önceden belirlenen eylemler esas alınır. E-ticaret şirketleri, CPL sayesinde pazarlama maliyetlerini ölçebilir ve müşteri kazanma süreçlerini optimize edebilir. Özellikle B2B’de etkili bir modeldir.
© 2023 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır
Bu sitede, size hizmet sunmak, sunulan hizmetleri iyileştirmek ve reklam göstermek için çerez ve benzeri araçları (hep birlikte "çerezler") kullanıyoruz. Amazon'un çerezleri nasıl kullandığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Amazon Çerez Bildirimi'ni okuyun.