Müşteri Kaybı (Churn)
Müşteri kaybı, bir işletmenin belirli bir dönemde kaybettiği müşteri ya da abone oranını gösterir. Özellikle abonelik tabanlı hizmetlerde, etkin müşteri takibi ve sadakat programlarının geliştirilmesi müşteri kaybı oranını azaltmaya yardımcı olur. E-ticarette müşteri kaybı analizi, müşteri memnuniyeti ve uzun vadeli büyüme stratejilerinin oluşturulmasında önemli rol oynar.
© 2023 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır
Bu sitede, size hizmet sunmak, sunulan hizmetleri iyileştirmek ve reklam göstermek için çerez ve benzeri araçları (hep birlikte "çerezler") kullanıyoruz. Amazon'un çerezleri nasıl kullandığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Amazon Çerez Bildirimi'ni okuyun.