Dönüşüm Oranı Optimizasyonu
Dönüşüm oranı optimizasyonu, bir web sitesinde ziyaretçilerin istenen eylemleri (örneğin alışveriş, form doldurma) gerçekleştirme oranını artırmak amacıyla yapılan analiz ve iyileştirme çalışmalarını kapsar. Kullanıcı deneyimi, tasarım, hız, açıklama ve görseller üzerinde çeşitli testler ve düzenlemeler ile daha yüksek dönüşüm oranı elde edilmeye çalışılır. E-ticaret sitelerinde satış ve gelir artırma stratejisinin önemli bir parçasıdır.
© 2023 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır
Bu sitede, size hizmet sunmak, sunulan hizmetleri iyileştirmek ve reklam göstermek için çerez ve benzeri araçları (hep birlikte "çerezler") kullanıyoruz. Amazon'un çerezleri nasıl kullandığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Amazon Çerez Bildirimi'ni okuyun.