Dönüşüm Hunisi
Dönüşüm hunisi, bir kullanıcının ilk ziyaretinden satın alma ya da istenen diğer eyleme kadar geçtiği aşamaları görselleştiren analiz aracıdır. Her aşamada kullanıcı sayısı azalır ve huninin sonunda dönüşüm gerçekleşir. E-ticaret siteleri, dönüşüm hunisi ile süreçteki darboğazları belirler ve iyileştirme stratejileri geliştirir. Performans ölçümü için önemli bir veridir.
© 2023 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır
Bu sitede, size hizmet sunmak, sunulan hizmetleri iyileştirmek ve reklam göstermek için çerez ve benzeri araçları (hep birlikte "çerezler") kullanıyoruz. Amazon'un çerezleri nasıl kullandığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Amazon Çerez Bildirimi'ni okuyun.