Dönüşüm (Conversion)
Dönüşüm, bir e-ticaret sitesindeki ziyaretçinin belirli bir eylemi (satın alma, form doldurma, üyelik gibi) başarıyla tamamlaması anlamına gelir. Dönüşüm oranı, toplam ziyaretçi sayısına göre bu eylemi gerçekleştirenlerin oranı olarak hesaplanır. E-ticaret şirketleri, pazarlama faaliyetlerinin başarısını dönüşüm verileriyle değerlendirir ve iyileştirme çalışmaları yürütür.
© 2023 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır
Bu sitede, size hizmet sunmak, sunulan hizmetleri iyileştirmek ve reklam göstermek için çerez ve benzeri araçları (hep birlikte "çerezler") kullanıyoruz. Amazon'un çerezleri nasıl kullandığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Amazon Çerez Bildirimi'ni okuyun.