Bin Gösterim Başına Maliyet (Cost Per Mile / CPM)
Bin gösterim başına maliyet, dijital reklamın bin gösterimi başına ödenen tutarı tanımlayan bir ücretlendirme modelidir. Bir reklamın 1.000 kez görüntülenmesiyle oluşan maliyet üzerinden hesaplanır. CPM modeli, marka bilinirliğini artırmaya odaklanan kampanyalarda tercih edilir. E-ticaret işletmeleri CPM ile geniş kitlelere ulaşmayı ve marka görünürlüğünü artırmayı hedefler.
© 2023 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır
Bu sitede, size hizmet sunmak, sunulan hizmetleri iyileştirmek ve reklam göstermek için çerez ve benzeri araçları (hep birlikte "çerezler") kullanıyoruz. Amazon'un çerezleri nasıl kullandığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Amazon Çerez Bildirimi'ni okuyun.