Açılma Oranı
Açılma oranı, gönderilen e-postaların kaçının alıcılar tarafından açıldığını gösteren bir pazarlama metriğidir. Yüzde olarak ifade edilir ve e-posta kampanyalarının başarısını ölçmek için kullanılır. Açılma oranı, konu satırı, gönderim zamanı ve alıcı kitlenin ilgisi gibi faktörlere bağlı olarak değişir. Düşük açılma oranı, iletilerin spam klasörüne düşmesi ya da ilginç bulunmaması anlamına gelebilir.
© 2023 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır
Bu sitede, size hizmet sunmak, sunulan hizmetleri iyileştirmek ve reklam göstermek için çerez ve benzeri araçları (hep birlikte "çerezler") kullanıyoruz. Amazon'un çerezleri nasıl kullandığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Amazon Çerez Bildirimi'ni okuyun.