Kusurlu Sipariş Oranı
Kusurlu Sipariş Oranı, olumlu bir müşteri deneyimi sunma kabiliyetinizin en önemli ölçütlerinden biridir. Bir veya birden fazla kusur içeren tüm siparişleri kapsar ve 60 günlük bir zaman dilimi içindeki toplam siparişlerin yüzdesi olarak gösterilir. Kusurlu Sipariş Oranı üç türe ayrılır: Olumsuz Değerlendirme Oranı, A'dan Z'ye Garanti Talebi Oranı, Kredi Kartı Ters İbraz Oranı. Politikamıza göre, satıcılar Amazon'da satış yapabilmek için Kusurlu Sipariş Oranı yüzdesini %1'in altında tutmalıdır. Kusurlu Sipariş Oranı'nın %1'in üzerinde olması, hesabın devre dışı bırakılmasına neden olabilir.
© 2023 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır
Bu sitede, size hizmet sunmak, sunulan hizmetleri iyileştirmek ve reklam göstermek için çerez ve benzeri araçları (hep birlikte "çerezler") kullanıyoruz. Amazon'un çerezleri nasıl kullandığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Amazon Çerez Bildirimi'ni okuyun.