A'dan Z'ye Garanti Programı
Amazon A'dan Z'ye Garantisi, müşterilerin Amazon mağazasında alışveriş yaparken tutarlı bir deneyim yaşamasını sağlar. A'dan Z'ye Garanti Programı, bir müşterinin hiçbir zaman bir ürünü teslim almadığı veya sipariş ettiğinden veya beklediğinden önemli ölçüde farklı bir ürün aldığı durumları değerlendirmek için tasarlanmıştır. Müşterilerimiz bir sorun yaşadıklarında önce satış ortağıyla iletişime geçmeleri beklenmektedir. Satış ortağı sorunu çözemezse müşteri A'dan Z'ye hak talebinde bulunabilir. Amazon.com.tr böyle bir talep aldığında, satıcıya talebin detaylarını içeren bir email gönderir ve sipariş ve tedarik ile ilgili bilgileri paylaşmasını talep eder. Ardından Amazon.com.tr bu talebin ne şekilde çözümleneceğini belirler. Bazı durumlarda satıcının üstleneceği şekilde müşteriye para iadesi de gerçekleştirilebilir.
© 2023 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır
Bu sitede, size hizmet sunmak, sunulan hizmetleri iyileştirmek ve reklam göstermek için çerez ve benzeri araçları (hep birlikte "çerezler") kullanıyoruz. Amazon'un çerezleri nasıl kullandığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Amazon Çerez Bildirimi'ni okuyun.