Global Satış
Amazon ile Türkiye'den global satışa başlayın
İşinizi Türkiye'den diğer ülkelerdeki Amazon mağazalarına nasıl genişleteceğinizi öğrenin. Bölgesel ve ülkeye özel satış hesapları oluşturmak için adım adım talimatlar alın. Ürünleri nasıl çapraz listeleyeceğinizi, kargo ve gönderim seçeneklerini nasıl belirleyeceğinizi öğrenin.
Global Satış nasıl çalışır?
Türkiye'den global satış yapmak için birkaç temel adımı izlemeniz gerekir:
- Hangi ülkede Amazon ile ne satacağınıza karar verin.
- Bir satıcı hesabı oluşturun.
- Ürünlerinizi satış yapacağınız ülkede listeleyin.
- Envanteri gönderin ve müşteri siparişlerini paketleyin.
- Amazon araçları ve programları ile global operasyonlarınızı yönetin ve otomatikleştirin..
Adım 1: Ne satacağınıza karar verin
Global olarak satacağınız ürünleri seçerken, satış yapmayı planladığınız her ülkedeki vergi ve düzenlemeleri gözden geçirerek işe başlayın. Ayrıca her ülkede ürün uyumluluğu, güvenliği ve listeleme için Amazon gereksinimlerini de gözden geçirmelisiniz.
Ardından, her ülkedeki Amazon ürün kategorilerini keşfedin. Hangi kategorilerin popüler olabileceğini anlamak için ilgili Amazon mağazasındaki En Çok Satanlar listelerini kullanabilirsiniz. Örneğin, Japonya'da satış yapmayı planlıyorsanız Amazon.co.jp'de En Çok Satanlar'ı keşfetmeyi deneyin. Amazon'un Marketplace Product Guidance ve Product Opportunity Explorer gibi araçlarından da yararlanabilirsiniz.
Bir ürün Amazon Marka Kaydı'na kayıtlı bir markanın parçasıysa bu ürünü Amazon mağazasında listeleyip satabilmeniz markayla olan ilişkinize bağlı olabilir.
Ardından, her ülkedeki Amazon ürün kategorilerini keşfedin. Hangi kategorilerin popüler olabileceğini anlamak için ilgili Amazon mağazasındaki En Çok Satanlar listelerini kullanabilirsiniz. Örneğin, Japonya'da satış yapmayı planlıyorsanız Amazon.co.jp'de En Çok Satanlar'ı keşfetmeyi deneyin. Amazon'un Marketplace Product Guidance ve Product Opportunity Explorer gibi araçlarından da yararlanabilirsiniz.
Bir ürün Amazon Marka Kaydı'na kayıtlı bir markanın parçasıysa bu ürünü Amazon mağazasında listeleyip satabilmeniz markayla olan ilişkinize bağlı olabilir.
Uluslararası vergileri nasıl yönetirim?
Yeni bir ülkede satış yapmaya başlamadan önce, vergi ve düzenlemelerin işinizi nasıl etkileyebileceğini araştırmalısınız:
- ABD vergi ve mevzuatına ilişkin hususlar
- Kanada vergi ve mevzuatına ilişkin hususlar
- Meksika vergi ve mevzuatına ilişkin hususlar
- Brezilya vergi ve mevzuatına ilişkin hususlar
- Avrupa vergi ve mevzuatına ilişkin hususlar
- Birleşik Krallık vergi ve mevzuatına ilişkin hususlar
- Japonya vergi ve mevzuatına ilişkin hususlar
- Avustralya Mal ve Hizmet Vergisi
- Singapur Mal ve Hizmet Vergisi
- Birleşik Arap Emirlikleri Mal ve Hizmet Vergisi
- Suudi Arabistan Mal ve Hizmet Vergisi
Yeni bir ülkede satış yapmaya karar vermeden önce vergi ve mevzuat danışmanlarına danışmanızı tavsiye ederiz.
Amazon ürün uyumluluğu
Satış yapmayı planladığınız her ülke için ürün uyumluluğu, güvenlik ve listeleme ile ilgili Amazon gerekliliklerini gözden geçirmelisiniz:
Ürün kategorileri
Amazon ürün kategorileri ülkeye göre değişebilir. Satış yapmayı planladığınız her ülke için kategorileri gözden geçirmelisiniz:
Bazı kategorilerimizin tüm satıcılara açık olduğunu, bazılarının Profesyonel satış planı gerektirdiğini, bazılarının Amazon'dan onay gerektirdiğini ve bazılarının üçüncü taraf satıcılar tarafından satılamadığını unutmayın.
Profesyonel tüyo
Global bir Amazon mağazasında geniş bir ürün yelpazesi listelemek, o ülkedeki müşteri etkileşimini anlamanıza yardımcı olabilir. Kendi mağazanızda en çok satılan az sayıda ürünle başlamak yerine kataloğunuzdan çok sayıda ürünü listelemeyi deneyin. Ürünler iyi satmazsa listelemeleri kaldırabilirsiniz. Müşteri siparişlerini kendiniz göndererek de başlayabilirsiniz, böylece envanteri başka bir ülkeye toplu olarak göndermek zorunda kalmazsınız.
Markalı ürünler
Amazon'da yeniyseniz ve uygun bir markanın hak sahibiyseniz, ürünlerinizi Amazon mağazalarında listelemeden önce markanızı Amazon Brand Registry’ye kaydettirmenizi öneririz. Brand Registry ücretsizdir ve satıcılara A+ Content, Brand Analytics ve Manage Your Experiments gibi bir dizi ek satış avantajı ve koruma aracı sağlar.
Kayıt olmak için sadece iki temel şartı yerine getirmeniz gerekmektedir:
• Marka adı veya logo: Marka adınızın veya marka adınızı içeren bir logonun ürünlerinize veya ambalajlarınıza kalıcı olarak yapıştırılmasını sağlayın.
• Ticari Marka: Marka adınız veya logonuz için, ilgili bir Amazon mağazası olan bir ülkenin belirlenmiş devlet ticari marka ofisi tarafından verilmiş, beklemede olan veya tescilli bir ticari markaya sahip olun.
Tek bir ülkenin ticari markası Brand Registry tarafından onaylandıktan sonra, dünya çapındaki tüm Amazon mağazaları için kullanılabilecek küresel bir hesaba sahip olursunuz.
Bir ürün Amazon Brand Registry’ye kayıtlı bir markanın parçasıysa, yalnızca marka tarafından yetkilendirilmiş bir marka temsilcisi veya satıcı, standart listeleme süreçlerimizi kullanarak ürünü Amazon kataloğuna ekleyebilir (giriş yapılması gerekir). Kayıtlı bir markayla ilişkili bir ürün Amazon kataloğuna eklendikten sonra, diğer satıcılar teklifleri bu ürünle eşleştirebilir. Bunu yapmadan önce marka için onay almaları gerekebilir.
Kayıt olmak için sadece iki temel şartı yerine getirmeniz gerekmektedir:
• Marka adı veya logo: Marka adınızın veya marka adınızı içeren bir logonun ürünlerinize veya ambalajlarınıza kalıcı olarak yapıştırılmasını sağlayın.
• Ticari Marka: Marka adınız veya logonuz için, ilgili bir Amazon mağazası olan bir ülkenin belirlenmiş devlet ticari marka ofisi tarafından verilmiş, beklemede olan veya tescilli bir ticari markaya sahip olun.
Tek bir ülkenin ticari markası Brand Registry tarafından onaylandıktan sonra, dünya çapındaki tüm Amazon mağazaları için kullanılabilecek küresel bir hesaba sahip olursunuz.
Bir ürün Amazon Brand Registry’ye kayıtlı bir markanın parçasıysa, yalnızca marka tarafından yetkilendirilmiş bir marka temsilcisi veya satıcı, standart listeleme süreçlerimizi kullanarak ürünü Amazon kataloğuna ekleyebilir (giriş yapılması gerekir). Kayıtlı bir markayla ilişkili bir ürün Amazon kataloğuna eklendikten sonra, diğer satıcılar teklifleri bu ürünle eşleştirebilir. Bunu yapmadan önce marka için onay almaları gerekebilir.
Dil konusunda dikkat edilmesi gerekenler
Ürün listelerinin yerel dillerde görünmesi gerekir. Uluslararası Listeleme Oluştur aracını kullanarak ürün detay sayfalarınızı basitçe çevirebilirsiniz:
- Bir teklifi global bir Amazon mağazasında zaten listelenmiş bir ürünle eşleştiriyorsanız, çevrilmiş ürün veya teklif bilgileri sağlamanıza gerek yoktur. Teklifinizi, ilgili yerel dilde göründüğü şekliyle mevcut ürün ayrıntı sayfasıyla eşleştireceğiz.
- Global bir Amazon mağazasında yeni bir ürün detay sayfası oluşturuyorsanız çoğu durumda bu sayfa otomatik olarak yerel dile çevrilir. Ürün sayfanız otomatik olarak çevrilmiyorsa bir çeviri sağlayıcısı bulmak için Hizmet Sağlayıcısı Ağımızı kullanabilirsiniz.
Ayrıca yerel dillerde müşteri desteği sağlamanız da gerekmektedir:
- Müşteri siparişlerini doğrudan Satıcıdan Gönderim hizmetlerini kullanarak gönderiyorsanız, ilgili yerel dilde müşteri hizmetleri sunabilen bir sağlayıcı bulmak için Hizmet Sağlayıcı Ağını kullanabilirsiniz.
- Müşteri siparişleri için Amazon Lojistik (FBA) kullanıyorsanız, sizin adınıza ilgili yerel dilde müşteri hizmetleri sağlayacağız.
- Yeni mağazalarda ülkeye özgü görsellerin nasıl yükleneceğine ilişkin bilgilere erişmek ve müşterilerinize görseller üzerinde yerelleştirilmiş metinler sunmak için Görsel Yöneticisi’ni kullanın.
Adım 2: Bir satıcı hesabı oluşturun
Satış planınızı seçtikten sonra Amazon'a kaydolacak ve bir Seller Central hesabı oluşturacaksınız. Hesabınızı Amazon müşteri hesabınızla ilişkili e-posta adresini kullanarak veya ayrı bir iş e-posta adresi kullanarak oluşturabilirsiniz.
Halihazırda Amazon’da satış yapıyor musunuz?
Zaten bir Amazon mağazasında satış yapıyorsanız istediğiniz hedef mağazada yeni bir satış ortağı hesabı oluşturmanız gerekecektir. Örneğin, Birleşik Krallık'ta veya Amerika Birleşik Devletleri'nde satış yapıyorsanız ve Japonya'da satış yapmak istiyorsanız Amazon.co.jp için yeni bir Amazon satış ortağı hesabı oluşturmanız gerekir. Hesabınızı Amazon müşteri hesabınızla ilişkili e-posta adresini kullanarak veya ayrı bir iş e-posta adresi kullanarak oluşturabilirsiniz.
Amazon’da yeni misiniz?
Amazon'da yeniyseniz ve mağazalarımızdan birinde satış yapmaya başlamak istiyorsanız doğrudan o mağaza için satıcı hesabınızı oluşturabilirsiniz.
Ödemeleri alma
Diğer ülkelerdeki satışlarınızdan elde ettiğiniz gelirin kendi ülkenizdeki bir banka hesabına yatırılmasını sağlamak için Amazon Amazon Currency Converter aracını kullanabilirsiniz.
Başka bir ülkedeki satışlarda para yatırma yönteminiz olarak yerel bir banka hesabını da kullanabilirsiniz. Örneğin Amazon.de'de satış yapmak için Almanya'da bulunan bir bankayı kullanabilirsiniz. Başka bir ülkede banka hesabı açmadan önce hukuk, vergi ve bankacılık danışmanlarınıza danışmanızı öneririz çünkü o ülkede yasal bir ticari kuruluş oluşturmanız gerekebilir.
Başka bir ülkedeki satışlarda para yatırma yönteminiz olarak yerel bir banka hesabını da kullanabilirsiniz. Örneğin Amazon.de'de satış yapmak için Almanya'da bulunan bir bankayı kullanabilirsiniz. Başka bir ülkede banka hesabı açmadan önce hukuk, vergi ve bankacılık danışmanlarınıza danışmanızı öneririz çünkü o ülkede yasal bir ticari kuruluş oluşturmanız gerekebilir.
Satış Hesap performansı
Birden fazla Amazon mağazasında satış yapıyorsanız satıcı performans ölçümleri açısından satış hesaplarınız arasında hiçbir bağlantı yoktur. Metrikler her satıcı hesabı için ayrı ayrı ölçülür.
Adım 3: Ürünlerinizi listeleyin
Ürünleri global bir Amazon mağazasında listelemeye hazır mısınız?
Mağazalarımızdan birinde zaten satış yapıyorsanız ürünlerinizi global Amazon mağazalarında çapraz listelemek için Uluslararası Listeleme Oluşturma aracını kullanabilirsiniz.
Ayrıca 20'den az ürününüz varsa ürünlerinizi manuel olarak veya envanter dosyalarıyla toplu olarak listeleyebilirsiniz.
Mağazalarımızdan birinde zaten satış yapıyorsanız ürünlerinizi global Amazon mağazalarında çapraz listelemek için Uluslararası Listeleme Oluşturma aracını kullanabilirsiniz.
Ayrıca 20'den az ürününüz varsa ürünlerinizi manuel olarak veya envanter dosyalarıyla toplu olarak listeleyebilirsiniz.
Amazon'da ilk kez ürün listeliyorsanız teklifleri mevcut ürün detay sayfalarıyla eşleştirebilir veya tercih ettiğiniz Amazon mağazası için yeni listelemeler oluşturabilirsiniz. Daha sonra diğer Amazon mağazalarında çapraz listeleme oluşturmak için Uluslararası Listeleme Oluşturma aracını kullanabilirsiniz.
Fiyatlandırma hususları
Mağazalarımızdan birinde zaten satış yapıyorsanız ve diğer küresel Amazon mağazalarındaki ürünleri listelemek için Uluslararası Listeleme Oluşturma aracını kullanıyorsanız, fiyatlarınız ABD fiyatlarınıza ve fiyatlandırma kurallarınıza göre mağazalar arasında senkronize edilecektir. Uluslararası Listeleme Oluşturma ayrıca diğer ülkelerdeki para birimi dönüşümü dalgalanmalarını yansıtacak şekilde fiyatları periyodik olarak ayarlar. Daha fazla bilgi edinin.
Ayrıca standart listeleme süreçlerimizi kullanarak her Amazon mağazasında ayrı listelemeler oluşturabilir ve farklı fiyatlar belirleyebilirsiniz. Fiyatlarınızı mağazalar arasında senkronize etmezseniz her ülke için fiyatları belirlerken aşağıdakileri aklınızda bulundurun:
• Uluslararası siparişleri doğrudan göndermeniz durumunda nakliye ve iade masrafları
• Gerekirse dil desteği maliyetleri de dahil olmak üzere, uluslararası siparişleri doğrudan göndermeniz durumunda müşteri hizmetleri maliyetleri
• Diğer ülkelerdeki Amazon Lojistik'e (FBA) envanter göndermeniz durumunda nakliye masrafları
• Yerel para biriminizde ödeme almayla ilişkili dönüşüm maliyetleri
• Vergiler ve harçlar
Ayrıca standart listeleme süreçlerimizi kullanarak her Amazon mağazasında ayrı listelemeler oluşturabilir ve farklı fiyatlar belirleyebilirsiniz. Fiyatlarınızı mağazalar arasında senkronize etmezseniz her ülke için fiyatları belirlerken aşağıdakileri aklınızda bulundurun:
• Uluslararası siparişleri doğrudan göndermeniz durumunda nakliye ve iade masrafları
• Gerekirse dil desteği maliyetleri de dahil olmak üzere, uluslararası siparişleri doğrudan göndermeniz durumunda müşteri hizmetleri maliyetleri
• Diğer ülkelerdeki Amazon Lojistik'e (FBA) envanter göndermeniz durumunda nakliye masrafları
• Yerel para biriminizde ödeme almayla ilişkili dönüşüm maliyetleri
• Vergiler ve harçlar
Ürün incelemeleri
Mağazalarımızdan birinde zaten satış yapıyorsanız, ürün incelemeleriniz yalnızca başlangıçta diğer global mağazalara aktarılacaktır. İçe aktarılan bu incelemeler, ürün yerel incelemeler almaya başlayana kadar görünür durumda kalır.
Adım 4: Envanteri gönderin ve müşteri siparişlerini paketleyin
Global müşterilerinize ürünlerini ulaştırmak söz konusu olduğunda iki temel seçeneğiniz var.
Satıcı Tarafından Gönderim (MFN)
Siparişleri, Satıcı Tarafından Gönderim çözümünü kullanarak doğrudan müşterilere gönderin. Küresel nakliye için indirimli fiyatlar sunan, denetlenmiş servis ağlayıcılardan oluşan bir ağ sunuyoruz.
Amazon Lojistik (FBA)
İşletmeniz için en uygun yöntemlerle global müşterilere ulaşmak için Amazon Lojistik (FBA) aracılığıyla özel programları kullanın. FBA, her program için paketleme, gönderim, iade ve müşteri hizmetleriyle ilgilenir.
Satıcı Tarafından Gönderim (MFN)
Siparişleri, Satıcı Tarafından Gönderim çözümünü kullanarak doğrudan müşterilere gönderin. Küresel nakliye için indirimli fiyatlar sunan, denetlenmiş servis ağlayıcılardan oluşan bir ağ sunuyoruz.
Amazon Lojistik (FBA)
İşletmeniz için en uygun yöntemlerle global müşterilere ulaşmak için Amazon Lojistik (FBA) aracılığıyla özel programları kullanın. FBA, her program için paketleme, gönderim, iade ve müşteri hizmetleriyle ilgilenir.
Global FBA
İşletmenizi kendi ülkeniz dışındaki bir Amazon mağazasına genişlettiğinizde ithalat/ihracat sürecindeki yükümlülüklerinizi anlamanız gerekir. Envanteri ithal ve ihraç etme hakkında daha fazla bilgi edinin.
Amazon Global Logistics, Çin'den doğrudan ABD, İngiltere ve AB'deki Amazon lojistik ağına kapıdan kapıya deniz taşımacılığı programıdır. Amazon Global Logistics (AGL) hakkında daha fazla bilgi edinin.
Amazon Warehousing and Distribution (AWD) Amazon mağazasına ve diğer dağıtım kanallarına ayrılan envanteriniz için düşük maliyetli bir toplu depolama çözümüdür. Amazon Warehousing and Distribution (AWD) hakkında daha fazla bilgi edinin.
İşletmenizi kendi ülkeniz dışındaki bir Amazon mağazasına genişlettiğinizde ithalat/ihracat sürecindeki yükümlülüklerinizi anlamanız gerekir. Envanteri ithal ve ihraç etme hakkında daha fazla bilgi edinin.
Amazon Global Logistics, Çin'den doğrudan ABD, İngiltere ve AB'deki Amazon lojistik ağına kapıdan kapıya deniz taşımacılığı programıdır. Amazon Global Logistics (AGL) hakkında daha fazla bilgi edinin.
Amazon Warehousing and Distribution (AWD) Amazon mağazasına ve diğer dağıtım kanallarına ayrılan envanteriniz için düşük maliyetli bir toplu depolama çözümüdür. Amazon Warehousing and Distribution (AWD) hakkında daha fazla bilgi edinin.
Amazon Lojistik (FBA) ile Uzaktan Gönderim
ABD'deki mağazanız aracılığıyla Amazon.ca, Amazon.com.mx ve Amazon.com.br'den alışveriş yapan Kanada, Meksika ve Brezilya'daki müşterilere ulaşın. Bu program ile müşteriler, ABD'deki gönderim merkezlerinde depolanan ihracata uygun ürünlerinizi satın alabilecekler. Ödeme sırasında, ithalat vergileri, vergiler ve ücretler için tahmini bir fiyat görecekler. Size hiçbir ek maliyet getirmeden onlara gönderim yapacağız.
Amazon Lojistik (FBA) ile Uzaktan Gönderim hakkında daha fazla bilgi edinin.
Satıcı Tarafından Gönderim (MFN) için Dikkat Edilmesi Gerekenler
Müşteri siparişlerini uluslararası olarak göndermek için UPS, FedEx veya USPS gibi bir taşıyıcı seçerek işe başlayabilirsiniz. Gönderim yaparken kayıt ihracatçısı olarak hareket edeceksiniz ve gönderim süreleri ve ücretlerin yanı sıra, ilgili harç ve vergileri de açıkça belirtmelisiniz.
Uluslararası lojistik ücretleri yurt içi ücretlerden çok daha yüksek olabilir ve aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli faktörlere bağlı olarak değişir:
• Paket boyutları ve ağırlığı
• Teslimat süresi
• Siparişlerin nereden nereye gönderildiği
• Harçlar ve vergiler
Uluslararası lojistik ücretleri yurt içi ücretlerden çok daha yüksek olabilir ve aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli faktörlere bağlı olarak değişir:
• Paket boyutları ve ağırlığı
• Teslimat süresi
• Siparişlerin nereden nereye gönderildiği
• Harçlar ve vergiler
Global Amazon Lojistik (FBA) için dikkat edilmesi gerekenler
Envanterinizi diğer ülkelerdeki Amazon lojistik merkezlerine ihraç ederken, ithalat ve ihracat sürecindeki yükümlülüklerin bir kısmını veya tamamını kendiniz halletmek üstlenmek isteyebilirsiniz. Ayrıca, envanterinizin zamanında ve güvenli bir şekilde taşınmasını sağlamak için daha fazla uzmanlığa ve zamana sahip olabilecek gümrükçü veya nakliye şirketi gibi bir lojistik sağlayıcı ile de çalışabilirsiniz.Beraber çalışacağınız tüm lojistik sağlayıcılarla doğrudan iletişime geçmelisiniz.
Diğer ülkelerdeki Amazon lojistik merkezlerine envanter gönderirken, siz veya gümrükçünüz kayıt ihracatçısı ve kayıt ithalatçısı olarak hareket etmeli ve her iki ülkedeki tüm yasa ve düzenlemelere uymalısınız. Ayrıca varış ülkesinde gümrük vergilerine, ithalat vergilerine ve ücretlere tabi olabilirsiniz. Amazon, FBA envanteriyle ilişkili gümrük vergileri ve harçlardan sorumlu olmayacaktır. Bir Amazon lojistik merkezine ulaşan ve gümrük vergisi ödenmemiş gönderiler gönderene iade edilir.
Envanteri ithal ve ihraç etme hakkında daha fazla bilgi edinin.
Diğer ülkelerdeki Amazon lojistik merkezlerine envanter gönderirken, siz veya gümrükçünüz kayıt ihracatçısı ve kayıt ithalatçısı olarak hareket etmeli ve her iki ülkedeki tüm yasa ve düzenlemelere uymalısınız. Ayrıca varış ülkesinde gümrük vergilerine, ithalat vergilerine ve ücretlere tabi olabilirsiniz. Amazon, FBA envanteriyle ilişkili gümrük vergileri ve harçlardan sorumlu olmayacaktır. Bir Amazon lojistik merkezine ulaşan ve gümrük vergisi ödenmemiş gönderiler gönderene iade edilir.
Envanteri ithal ve ihraç etme hakkında daha fazla bilgi edinin.
Adım 5: İşinizi yönetin
Global operasyonlarınızı yönetmek ve otomatikleştirmek için Seller Central'daki araçları kullanın. İşinizi yürütmenize, yeni müşterilere ulaşmanıza ve satışlarınızı artırmanıza yardımcı olmak için aşağıdakiler dahil çeşitli araçlar ve programlar sunuyoruz:
Ürün Fırsat Gezgini
Yeni ürünler veya teklifler için fikirler edinin. Ürün Fırsatı Gezgini, Amazon müşterilerinin arama ve satın alma davranışları hakkında içgörüler oluşturur.
Otomatik Fiyatlandırma Aracı
Amazon mağazasında Öne Çıkan Teklif olma şansınızı artırmaya yardımcı olmak için dinamik fiyatlandırma kuralları oluşturun.
Amazon Para Birimi Dönüştürme Aracı
Birden fazla ülkedeki Amazon mağazalarında satış yapıyorsanız, Amazon Para Birimi Dönüştürücüsü ile global ödemeleri otomatik pilota alın.
Kuponlar ve Fırsatlar
Amazon Kuponları sayfasında, arama sonuçlarında ve ürün detay sayfalarında görünen kuponlar oluşturun.
Sponsorlu Ürünler
Amazon mağazasında görünen tıklama başına maliyet (TBM) kampanyaları oluşturun.
Amazon Business
Ticari müşteriler daha büyük miktarlarda daha fazla ürün satın alma eğilimindedir. Ayrıca ürünleri daha az iade etme eğilimindedirler. Daha fazla ticari müşteri çekmeye yardımcı olmak için bir dizi B2B özelliği kullanın.
Yeni Satıcı Teşvikleri
ABD, Avrupa ve Japonya'daki lansmanınızı desteklemek için tasarlanmış 50.000 {{content}}#x27;lık teşvikleri keşfedin.
Biliyor muydunuz?
Satıcı Eğitim Programı diğer ülkelerde satış yapmanıza yardımcı olabilir
Satıcı Eğitim Programı bir Amazon satış satıcı hesabı oluşturmak, ürünleri listelemek ve fiyatlandırmak ve müşteri siparişlerini göndermek için adım adım talimatlar sunar. Ayrıca satışlarınızı nasıl yöneteceğinizi, markanızı nasıl oluşturacağınızı ve Amazon ile nasıl reklam yapacağınızı da öğrenebilirsiniz.
İşinizi genişletmeye hazırlanın
Yapabilirsiniz ve biz de size yardımcı olmak için buradayız.