İŞİNİZİ BÜYÜTÜN
Amazon Promosyonları: Ürünlerinizi Tanıtmak İçin Fırsatları ve Kuponları Kullanın
Müşteriler, özellikle tatillerde ve Amazon etkinliklerinde proaktif olarak Amazon'daki en iyi fırsatları arıyor. Amazon'da fırsat ve kupon oluşturmak satışlarınızı, marka bilinirliğinizi ve yorumlarınızı arttırmanıza yardımcı olabilir!
Amazon Türkiye'de halihazırda satış yapıyor musunuz?
Amazon Türkiye’de
yeni misiniz?
yeni misiniz?
Hesabınızı hemen açın ve aylık 99 TL + KDV tutarındaki üyelik ücretinden muaf olun *
Neden fırsat ve kupon oluşturmalısınız?
Marka Bilinirliği
Fırsatlar ve kuponlar, markanızı tanıtmak ve ürünlerinizi müşterilerin keşfetmesini kolaylaştırmak için yararlı bir yol olabilir. Amazon Günün Fırsatları sayfasında görünürlük kazanarak ürünlerinizin öne çıkmasını sağlayın.
Satış Hacmi
Fırsatlar ve kuponlar, ürünlerde indirim sunarak satışları artırmak için bir araç olabilir. En çok satan ürünlerinizi tanıtın veya stok fazlasını azaltın ve daha fazla boş depolama alanı yaratın.
Pazarlama
Prime Day veya Gülümseten Cuma gibi etkinlikler sırasında indirimli teklifler yayınlayın ve Amazon'un fırsat sayfasındaki trafiği en üst düzeye çıkarmayı amaçlayan çevrimiçi ve çevrimdışı pazarlama çalışmalarından yararlanın.
Ne tür promosyon türleri mevcut?
Bitmeden Yakala Fırsatları
Amazon Günün Fırsatları sayfasında birkaç saat boyunca flaş satış olarak gösterilen bir indirim türüdür. Fırsatlar sayfası Amazon'da en çok ziyaret edilen sayfalardan biridir.
En İyi Fırsatlar
Amazon Günün Fırsatları sayfasında 7 gün boyunca görüntülenecek bir türüdür. Tüm kataloğunuza gelen trafiği artırmak, bir veya daha fazla markaya dikkat çekmek ve ürünleri fırsat sayfasında uzun bir süre görüntülemek için kullanılabilir.
Kuponlar
Ürün detay sayfasında ve Amazon kupon sayfasında görünen bir indirim türüdür. Müşteriler sadece kupona tıklar ve kupon alışveriş sepetine eklenir.
Kampanyalarınızdan en iyi şekilde nasıl yararlanabilirsiniz?
1. Adım
Önerilen ASIN'leri kullanın
Fırsat önerileri haftalık olarak revize edilmektedir. Herhangi bir önerilen fırsatı kaçırmadığınızdan emin olmak için önerileri düzenli olarak kontrol edin.
2. Adım
Yüksek kaliteli ürün görselleri kullanın
Ürünleriniz için yüksek kaliteli görseller kullanın ve görselin ürünün kendisine ait olmayan herhangi bir metin, logo veya filigran içermediğinden emin olun. Bir teklif Amazon'un ürün görsel gereksinimlerini karşılamıyorsa veya ürünleri temsil etmiyorsa, listeleme iptal edilebilir.
3. Adım
A+ içerik ekleyin
Marka sahipleri, ürün açıklamasını iyileştirmek ve müşterilerin satın alma kararı vermelerine yardımcı olmak için ürünlerine A+ içerik ekleyebilir.
4. Adım
Teklifinizi Sponsorlu Ürünler kampanyasıyla birleştirin
Sponsorlu Ürünler, görünürlüğü artırmak için hızlı bir şekilde tıklama başına maliyet reklamları oluşturmanıza olanak tanıyan self servis bir reklamcılık ürünüdür.
5. Adım
Kampanyalarınızın durumunu izleyin
Promosyonunuzun durumunu Fırsatlar ve Kuponlar Panosu'ndan düzenli olarak takip edin ve bu süre zarfında promosyonunuza dahil olan ASIN'lerde değişiklik yapmaktan kaçının.
Promosyonlarınızı diğer pazarlama çalışmaları ile nasıl birleştirebileceğinizi öğrenin:
Sponsorlu reklamların görünürlüğünüzü artırmanıza, daha fazla müşteriye ulaşmanıza ve satışlarınızı artırmanıza yardımcı olabileceğini biliyor musunuz?
Diğer Kaynaklar
Satış Ortağı Uygulaması
Amazon Seller App ile satış uyarılarınızı anlık alın ve müşterilerinize hızlıca dönüş sağlama imkanı elde edin.
Satıcı Eğitim Programı
Bu program, işletmelerin, markaların ve girişimcilerin Amazon Satış Ortakları olarak nasıl başarılı olacaklarını öğrenmelerine yardımcı olacak eğitim kaynaklarını içerir. Satıcı Eğitim Programı’ndaki Amazon fırsatları ve kuponları hakkında daha fazla bilgi edinin.
Yeni Başlayanlar için Hızlı Başlangıç Rehberi
Amazon Türkiye’de satışa başlamak için neye ihtiyacınız olduğuna göz atın.
Amazon Satış Ortağı Yardımı
Amazon’da satışla ilgili belirli konuları derinlemesine inceleyin
Satışa bugün başlayın
Erken kayıt olun, fırsatlardan faydalanın, Amazon.com.tr müşterilerine erişin
Hemen şimdi hesap açın ve aylık 99 TL +KDV üyelik ücreti yerine sadece 0 TL ödeyin! *
* Fırsat, Amazon.com.tr'ye kayıt olan mevcut ve yeni satıcı hesapları için geçerlidir. 15 Ocak 2018 tarihinden itibaren kayıt olan tüm satıcılar fırsattan otomatik olarak yararlanmış olur. Fırsat süresince satıcılar, 99 TL + KDV olan aylık abonelik ücretini ödemezler, ancak Amazon’da Satış Ücret Çizelgesi’nde belirtildiği üzere, ilgili kategorilerin satış komisyonunu ödemek zorundadırlar. Bu fırsat sınırlı bir süre için geçerlidir. Amazon, 3 ay önceden duyurulacak şekilde promosyonu değiştirme veya iptal etme hakkını saklı tutar.
* Fırsat, Amazon.com.tr'ye kayıt olan mevcut ve yeni satıcı hesapları için geçerlidir. 15 Ocak 2018 tarihinden itibaren kayıt olan tüm satıcılar fırsattan otomatik olarak yararlanmış olur. Fırsat süresince satıcılar, 99 TL + KDV olan aylık abonelik ücretini ödemezler, ancak Amazon’da Satış Ücret Çizelgesi’nde belirtildiği üzere, ilgili kategorilerin satış komisyonunu ödemek zorundadırlar. Bu fırsat sınırlı bir süre için geçerlidir. Amazon, 3 ay önceden duyurulacak şekilde promosyonu değiştirme veya iptal etme hakkını saklı tutar.
© 2023 Amazon.com, Inc. veya bağlı ortaklıklar. Her hakkı saklıdır
Bu sitede, size hizmet sunmak, sunulan hizmetleri iyileştirmek ve reklam göstermek için çerez ve benzeri araçları (hep birlikte "çerezler") kullanıyoruz. Amazon'un çerezleri nasıl kullandığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Amazon Çerez Bildirimi'ni okuyun.